Αλεξανδρος Ασλαμάζης
Μερικοί από εσάς μπορεί να εκπλήσσεστε με το γεγονός ότι τίθεται ένα τέτοιο ερώτημα. Ωστόσο, τα μάτια μου έχουν δει ουκ ολίγους βαφείς αυτοκινήτων , να χρησιμοποιούν όποιο διαλύτη βρίσκουν διαθέσιμο στο συνεργείο τους για τον καθαρισμό της επιφάνειας αυτοκινήτου πριν τη βαφή . Γι ‘αυτό δεν είναι κακό να επαναλάβουμε ορισμένα αξιώματα της φανοποιίας για μια ακόμη φορά . Ως εκ τούτου, τα κύρια σημεία γιατί ΔΕΝ πρέπει να καθαρίσετε την επιφάνεια με διαλυτικά βαφής αυτοκινήτων έχουν ως εξής : 1 . Το κύριο πρόβλημα με το ακρυλικό ( ή οποιουδήποτε άλλου τύπου) διαλυτικό που χρησιμοποιείται σε ένα βαφείο , είναι ότι στεγνώνει πολύ γρήγορα. Ένα καλό καθαριστικό σιλικόνης ή degreaserπρέπει να παραμείνει υγρό στην επιφάνεια για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, ώστε οι βρωμιές που αποκολληθήκαν να μπορέσουν να απομακρυνθούν από ένα καθαρό πανί.
2 . Ένα άλλο πρόβλημα με το διαλυτικό (ειδικά νίτρου) είναι ότι μπορεί να λιώσει τη βρωμιά . Ακόμα και αυτά τα υπολείμματα που δεν παρουσιάζουν συμπτώματα τήξης μπορεί να την μαλακώσουν αρκετά και να διεισδύσουν στην επιφάνεια . 3 . Επίσης, ορισμένα καθαριστικά που χρησιμοποιούνται για το πλύσιμο πιστολιών βαφής παρασκευάζονται από ανακυκλωμένους διαλύτες, και πολλοί από αυτούς μπορεί επίσης να περιέχουν βρωμιές.
Συμβουλή : Χρησιμοποιήστε τα ειδικά μη υφασμένα πανάκια για καθαρισμό, όχι χαρτί . Τα μη υφασμένα πανάκια δεν θα αφήσουν κανένα χνούδι , σε αντίθεση με τα κοινά φύλλα χαρτιού ή βαμβακερά πανιά. Η χρήση του σωστού καθαριστικού και πανιού θα σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα και χρόνο από τις δαπανηρές επαναληπτικές εργασίες !