Γιατί το διαλυτικό δεν είναι κατάλληλο για τον καθαρισμό της επιφάνειας πριν από τη βαφή ;

Αλεξανδρος Ασλαμάζης
Μερικοί από εσάς μπορεί να εκπλήσσεστε με το γεγονός ότι τίθεται  ένα τέτοιο ερώτημα. Ωστόσο, τα μάτια μου έχουν δει ουκ ολίγους βαφείς αυτοκινήτων , να χρησιμοποιούν όποιο διαλύτη βρίσκουν διαθέσιμο στο συνεργείο τους για τον καθαρισμό  της επιφάνειας αυτοκινήτου πριν τη βαφή . Γι ‘αυτό δεν είναι κακό να επαναλάβουμε ορισμένα αξιώματα της φανοποιίας για μια ακόμη φορά . Ως εκ τούτου, τα κύρια σημεία γιατί ΔΕΝ πρέπει να καθαρίσετε την επιφάνεια με διαλυτικά βαφής αυτοκινήτων έχουν ως εξής :   1 . Το κύριο πρόβλημα με το ακρυλικό ( ή οποιουδήποτε άλλου τύπου) διαλυτικό που χρησιμοποιείται σε ένα βαφείο , είναι ότι στεγνώνει πολύ γρήγορα. Ένα καλό καθαριστικό σιλικόνης ή degreaserπρέπει να παραμείνει υγρό στην επιφάνεια για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, ώστε  οι βρωμιές που αποκολληθήκαν  να μπορέσουν να απομακρυνθούν από ένα  καθαρό πανί.
2 . Ένα άλλο πρόβλημα με το διαλυτικό (ειδικά νίτρου) είναι ότι μπορεί να λιώσει τη βρωμιά . Ακόμα και αυτά τα υπολείμματα που δεν παρουσιάζουν συμπτώματα  τήξης μπορεί να την μαλακώσουν αρκετά και να διεισδύσουν στην επιφάνεια .   3 . Επίσης, ορισμένα καθαριστικά που χρησιμοποιούνται για το πλύσιμο  πιστολιών βαφής παρασκευάζονται από ανακυκλωμένους  διαλύτες, και πολλοί από αυτούς μπορεί επίσης να περιέχουν βρωμιές.
 
Συμβουλή : Χρησιμοποιήστε τα ειδικά μη υφασμένα πανάκια  για καθαρισμό, όχι  χαρτί . Τα μη υφασμένα πανάκια δεν θα αφήσουν κανένα χνούδι , σε αντίθεση με τα κοινά  φύλλα χαρτιού ή βαμβακερά πανιά. Η χρήση του σωστού καθαριστικού και πανιού θα σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα και χρόνο από τις δαπανηρές  επαναληπτικές εργασίες !

Facebook
Twitter
LinkedIn
Scroll to Top