5 Στρατηγικές Κοινωνικών Δικτύων για Επαγγελματίες Βαφής Αυτοκινήτων

Τα
social media έχουν αλλάξει τον τρόπο που κάνουν μάρκετινγκ οι περισσότερες
επιχειρήσεις. Τα βαφεία αυτοκινήτων έχουν να ωφεληθούν πολύ από τα κοινωνικά
δίκτυα ή αλλιώς social media μάρκετινγκ. Έχετε σκεφτεί να τα ενσωματώσετε στη
στρατηγική  μάρκετινγκ της δικής σας
επιχείρησης; Τα social media μπορούν να σας βοηθήσουν να προωθήσετε το
φανοβαφείο σας, ενώ ταυτόχρονα να επικοινωνήσετε και να αλληλεπιδράσετε με τους
πελάτες σας. Οι περισσότερες μέθοδοι  διαφήμισης είναι αρκετά ακριβοί, ενώ τα social networks
είναι ένας οικονομικές τρόπος για να στείλετε το μήνυμά σας σε μεγάλο αριθμό
ατόμων.
 

Μοιραστείτε περιεχόμενο που έχει σημασία για τους πελάτες σας

            To Facebook, το YouTube και
το Twitter, είναι οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, με πολλούς
πιθανούς πελάτες να βρίσκονται σε αυτά, επομένως είναι ένα από τα πρώτα μέρη
που πρέπει να στραφούν οι επαγγελματίες βαφής αυτοκινήτου που θέλουν  να έχουν μια διαδικτυακή  παρουσία. Το επιχειρησιακό σας προφίλ θα
πρέπει να είναι προσεγμένο και να δείχνει ακριβώς τι έχει η επιχείρησή σας να
προσφέρει, όπως για παράδειγμα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της.

Οι
βαφείς αυτοκινήτων, για παράδειγμα, μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα δίκτυα,
όχι μόνο για να δημοσιεύσουν γενικό περιεχόμενο, τα οποίο συνήθως δεν
ενδιαφέρει  τους πελάτες, αλλά να τους
παρέχουν  πληροφορίες σχετικά με την
επιχείρησή τους. Επιπλέον, ειδικές συμβουλές σχετικά με τις βαφές αυτοκίνητων,
γυαλίσματα, περιποίηση ή τις επισκευές, βίντεο που να δείχνουν πως μπορούν οι
πελάτες να κάνουν μικροεπισκευές και φωτογραφίες του βαφείου εν ώρα δράσης,
είναι τα πράγματα που πραγματικά έχουν σημασία. Επίσης, αυτά τα προφίλ μπορεί
να είναι ένας χώρος για να απαντάτε στις ερωτήσεις ή τα σχόλια των πελατών
σας  και μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν
να πάρετε συμβουλές και πληροφορίες από τους ίδιους τους πελάτες σας και να
βρείτε τρόπους  για να κάνετε τις
υπηρεσίες και τα προϊόντα σας ακόμη καλύτερα.

 

Αφήστε τις κριτικές να μιλήσουν για σας

            Το Foursquare, το οποίο είναι
ένα κοινωνικό δίκτυο βασισμένο στην τοποθεσία, είναι ένας ακόμη εξαιρετικός
χώρος για να προωθήσουν οι επαγγελματίες αυτοκινήτων τις υπηρεσίες τους. Οι
πελάτες που βρίσκονται κοντά στην επιχείρησή σας μπορούν να ενημερωθούν για
ειδικές προσφορές ή εκπτώσεις, και είναι επίσης ένας χώρος όπου μπορούν οι
πελάτες σας, οι οποίοι έχουν επισκεφθεί την επιχείρησή σας και είναι
ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες σας, να αφήνουν τα σχόλια τους, τα οποία
αργότερα θα διαβάσουν άλλοι πιθανοί πελάτες.
 

Δείξτε το έργο σας

            Το Flickr είναι μια πλατφόρμα
ανταλλαγής φωτογραφιών που σας επιτρέπει να αναδείξετε καλύτερα δουλειά σας.
Μπορείτε να αναρτήσετε φωτογραφίες πριν και μετά τη βαφή ή το γυάλισμα των
αυτοκινήτων, των επισκευών ή των προϊόντων σας, έτσι ώστε οι πελάτες σας να
μπορέσουν να δουν από μόνοι τους τι ακριβώς κάνετε. Αυτός είναι ο πιο εύκολος
τρόπος για να δείξετε στον κόσμο πόσο καλοί είστε στη δουλειά σας.

Δείτε τον ανταγωνισμό

 

            Το LinkedIn είναι ακόμη μια
πλατφόρμα που θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας, διότι σας επιτρέπει να κάνετε διασυνδέσεις  και να δείτε τον ανταγωνισμό στο χώρο, να
δείτε τι κάνουν οι άλλοι βαφείς αυτοκινήτων, ως προς τις υπηρεσίες που
προσφέρουν, τα προϊόντα τους, καθώς και τις τεχνικές μάρκετινγκ που κάνουν. Είναι
ένας χώρος που μπορείτε να έχετε ένα αυστηρά επαγγελματικό προφίλ που να
ενημερώνει τον κόσμο για την επιχείρησή σας.
 

Αξιοποιήστε στο έπακρο τα Social Media

            Για λειτουργήσουν όμως όλες αυτές οι
τεχνικές θετικά για την επιχείρησή σας, θα πρέπει να μάθετε πώς να τα
χρησιμοποιείτε σωστά. Το μυστικό για να γίνετε δημοφιλείς στα social media
βρίσκεται στην αλληλεπίδραση με τους
πελάτες σας. Πρέπει πάντα να τους δίνετε ενδιαφέρουσες και χρήσιμες πληροφορίες
και να ανταποκρίνεστε σε ό, τι έχουν να σας πουν. Προσπαθήστε να γίνετε ο
“ειδικός” και θα δείτε τους πελάτες να κάνουν ουρά για να
ακολουθήσουν τις συμβουλές σας και να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες σας. Μην
ξεχάστε ότι όλοι αυτοί οι λογαριασμοί social media θα πρέπει να ενσωματωθούν
στην επίσημη ιστοσελίδα σας. Αν ακολουθήσετε αυτά τα βήματα, σύντομα θα δείτε
τα οφέλη των social media στη δική σας επιχείρηση.
 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Scroll to Top