4 πράγματα που ένας βαφέας αυτοκινήτων και ένας γιατρός έχουν κοινά.

Θα μπορούσε κανείς να πει ότι δεν υπάρχει σχεδόν
τίποτα κοινό μεταξύ ενός συνεργείου και, ας πούμε, το γραφείο του οικογενειακού
σας γιατρού. Καλά, ίσως είναι αλήθεια, σε κάποιο βαθμό. Παρ ‘όλα αυτά, εκτός
από το γεγονός ότι ορισμένοι επαγγελματίες βαφής αυτοκινήτων ονομάζονται
“γιατροί του δέρματος του αυτοκινήτου”, υπάρχουν ορισμένες
επαγγελματικές ιδιότητες που θα πρέπει να δανειστούν από τους γιατρούς.

1. Τοποθετήστε τα πιστοποιητικά επαγγελματικής σας κατάρτισης σε κάποια
εξέχουσα θέση.
Την επόμενη φορά που θα επισκεφθείτε το γιατρό σας, δώστε προσοχή στα τοιχώματα
του ιατρείου του. Είμαι σίγουρος ότι τα πτυχία και τα πιστοποιητικά του θα
είναι ακριβώς πίσω του πλαισιωμένα ωραία! Δεν είναι ένα επίδειξη, αλλά μια καλά
κατανοητή πρακτική να διαβεβαιωθεί ο ασθενής ότι είναι στο σωστό μέρος για
θεραπεία.
Οι επαγγελματίες φανοβαφείς αυτοκινήτων ξοδεύουν επίσης σημαντικό χρονικό
διάστημα για να μάθουν την τέχνη. Είτε αποφοίτησαν από τεχνικό σχολείο είτε
παρακολούθησαν μια σειρά από επαγγελματικά σεμινάρια ή έχει πιστοποιηθεί από
την εταιρεία χρωμάτων αυτοκινήτου, είχε αποκτήσει αρκετά έγγραφα που
πιστοποιούν τις γνώσεις του. Έτσι, η συμβουλή μου είναι να καθαρίσετε τη σκόνη
από τα πιστοποιητικά σας και να τα τοποθετήσετε σε ένα ωραίο σημείο του
καταστήματος σας, ή ακόμα καλύτερα στο γραφείο σας!

2. Βρείτε κάποια θέση για το γραφείο.
Φανταστείτε ότι χρειάζεστε μια μικρή χειρουργική επέμβαση που πρέπει να γίνει (κάτι
πολύ μικρό). Θα έρθει η στιγμή να προγραμματίσετε την ημερομηνία με τον
χειρουργό σας, και ο ίδιος σας υποδέχεται … στο χειρουργικό τραπέζι, αντί για
το γραφείο του. Ακούγεται παράξενο, έτσι δεν είναι;
Είτε το πιστεύετε είτε όχι, αλλά ακριβώς το ίδιο ισχύει και για οποιαδήποτε  συνεργείο επισκευής. Θα πρέπει να υπάρχει ένα
μέρος, κατά προτίμηση να διαχωρίζεται από το θόρυβο του συμπιεστή αέρα ή το
τριβείο, όπου θα μπορούσατε να συζητήσετε με τον πελάτη όλες οι διαδικασίες, το
κόστος και, ίσως, πρόσθετες υπηρεσίες που θα προσφέρονται. Ας το παραδεχτούμε,
το να προωθείς τις υπηρεσίες σου στη μέση θορύβου και σκόνης, δεν φαίνεται πολύ
επαγγελματικό!

3. Κρατήστε το συνεργείο σας καθαρό ως νοσοκομείο.
Θυμάμαι τα συναισθήματά μου, όταν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μου στη Ζάμπια κοίταξα
για ιατρική βοήθεια σε ένα μικρό χώρο στη μέση του πουθενά. Το ιατρείο ήταν
βρώμικο και παλιό, και σκέφτηκα ότι ο πυρετός μου ίσως δεν είναι και τόσο
σημαντικός, και θα πρέπει να φύγω ή καλύτερα να τρέξω μακριά, όσο το δυνατόν
συντομότερα. Ευτυχώς, τα περισσότερα γραφεία γιατρών είναι τακτοποιημένα,
καθαρά και καλά διατηρημένα. Διαφορετικά, πώς θα μπορούσαμε να εμπιστευτούμε
την υγεία μας σε ένα τέτοιο γιατρό;

Τώρα, θα μπορούσε κανείς να πει, τα συνεργεία είναι ένας χώρος εργασίας, όπου
αφαιρούνται παλιά τμήματα, σκόνη είναι στον αέρα και χυμένες βαφές στολίζουν
κάθε γωνιά. Μεγάλο λάθος! Μην περιμένετε οι πελάτες σας να σας σέβονται, αν δεν
σέβεστε τον εαυτό σας και το μέρος που ξοδεύετε τόσο πολύ χρόνο κάθε μέρα. Η
συμβουλή μου είναι:
 

– Καθαρίστε τη σκόνη από το πάτωμα, τα εργαλεία σας, τις λάμπες υπέρυθρης
ακτινοβολίας, και όλο τον εξοπλισμό. Αυτό θα διατηρήσει την αξία της επένδυσής
σας και θα βοηθήσει στο να «καταπολεμηθούν» εκείνες τα δυσάρεστα μπιμπίκια
σκόνης που ξοδεύουν τόσο πολύ χρόνο για να γυαλιστούν.
 
– Απομακρύνετε όλα τα παλιά καπό, τους ραγισμένους προφυλακτήρες και τις
σπασμένες πόρτες. Θα εκπλαγείτε από το πόσο πολύ μεγαλύτερο το κατάστημά σας
είναι πραγματικά.

– Αφιερώστε ένα Σαββατοκύριακο ανά έτος για να βάψετε τους τοίχους σας. Τίποτα
φανταχτερό, καθαρό λευκό ή μπεζ χρώμα, θα ανανεώσετε την εμφάνιση του
καταστήματος σας. Θα αλλάξει τη διάθεσή σας σε καθημερινή βάση.
 
– Βελτιώστε τον φωτισμό, καθαρίστε τα παράθυρά σας, και αφήστε τη φωτεινή
πλευρά της ζωής να εισέλθει. Το να έχεις 
καλύτερη εικόνα του σημείου που πρέπει να επισκευαστεί είναι πάντα ένα
μεγάλο συν.
 
– Κάνετε κάποια ράφια για να βρουν θέση όλα τα εργαλεία και τα αναλώσιμα. Ένα
από τα μεγαλύτερα προβλήματα με το γυάλισμα και τα σημάδια στροβιλισμού που παρατήρησα
όλα αυτά τα χρόνια, ήταν από βρώμικα σφουγγάρια γυαλίσματος καλυμμένα με σκόνη
λείανσης.

4. Ντυθείτε και έχετε όψη επαγγελματική.
Γιατί νομίζετε ότι όλοι οι γιατροί φορούν αυτές τις ωραίες άσπρες ρόμπες
εργαστηρίου; Επειδή θέλουν να φαίνονται επαγγελματίες, έτσι πρέπει να ντύνονται
σαν γιατροί. Είναι ένα χαρακτηριστικό, παρά αναγκαιότητα. Η λευκή ρόμπα εμπνέει
εμπιστοσύνη.

Πιστεύω ότι η καθαρή φόρμα είναι απαραίτητη, ειδικά όταν συναντάτε έναν πελάτη.
Πώς οι πελάτες θα σας πάρουν στα σοβαρά , αν η στολή εργασίας σας είναι βρώμικη
και μοιάζει με κουρέλι;
 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Scroll to Top