Συμβουλή Νο. 3. Ένας εύκολος τρόπος για να αυξήσετε τα έσοδα στο φανοβαφείο σας: Προσφορά υπηρεσιών προετοιμασίας αυτοκινήτου για πώληση.

 

Καθημερινά άνθρωποι γύρω μας αποφασίζουν να πουλήσουν το αυτοκίνητό τους. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι για κάθε ευρώ (δολάριο, λίρα, ρούβλι κ.α.) που θα ξοδέψετε για μικροεπισκευές στο αυτοκίνητό σας θα πάρετε 3 ευρώ (δολάρια, λίρες, ρούβλια κ.α.) περισσότερα στην τιμή πώλησης! Όχημα με καλή εμφάνιση, που λάμπει από καθαριότητα θα είναι πολύ πιο εύκολο να πουληθεί γρήγορα και σε μεγαλύτερη τιμή. Θα μπορούσε λοιπόν οποιοδήποτε φανοβαφείο ή συνεργείο να προσθέσει μια επιπλέον υπηρεσία: Την προετοιμασία οχήματος για πώληση. Όπως όλες οι συμβουλές μας, έτσι και η συμβουλή Νο. 3 δεν απαιτεί δαπανηρές επενδύσεις ή ιδιαίτερη κατάρτιση! Το να κάνετε ένα αυτοκίνητο όμορφο και γυαλιστερό είναι η δουλειά σας έτσι κι αλλιώς. Πιο κάτω παραθέτω μερικές ιδέες για το πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό.
– Υπηρεσία καθαρισμού αυτοκινήτου. Αυτό είναι στην πραγματικότητα ένα προκαταρκτικό στάδιο. Εάν δεν μπορείτε να ασχοληθείτε με τον καθαρισμό και το πλύσιμο του αυτοκινήτου, απλά ζητήστε από τους πελάτες σας να επισκεφθούν ένα  πλυντήριο αυτοκινήτων πριν.

– Αποκατάσταση φθορών από πέτρες, γρατζουνιών, βουλιαγμάτων και χτυπημάτων. Ας το παραδεχτούμε, ακόμη και ένα σχετικά καινούριο αυτοκίνητο μετά από λίγους μήνες οδήγησης στη σύγχρονη αστική ζούγκλα θα αποκτήσει μερικές βαθιές γρατσουνιές, για να μην αναφέρουμε τα σημάδια από πέτρες, τα οποία φαίνονται πολύ εύκολα.

– Επαγγελματικές υπηρεσίες γυαλίσματος. Οι επαγγελματίες φανοβαφείς αυτοκινήτων είναι στην πραγματικότητα κάτι σαν δερματολόγοι οχημάτων. Κανένας δεν μπορεί να περιποιηθεί καλύτερα το χρώμα του αυτοκινήτου από ότι ένας βαφέας αυτοκινήτων. Κάντε σαφές σε όποιον θέλει να πουλήσει το όχημά του, ότι η γενική εμφάνιση του αυτοκινήτου είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας που θα επηρεάσει την πώληση!

– Επισκευή ζαντών αλουμινίου. Οι περισσότεροι παραμελούν την εμφάνιση των ζαντών στο αυτοκίνητό τους. Όταν όμως θελήσουν να πουλήσουν το αυτοκίνητό τους αυτές οι δυσάρεστες βαθιές γρατσουνιές θα φαίνονται ενοχλητικά.

– Αποκατάσταση των θαμπών και κιτρινισμένων φαναριών (βλ. Συμβουλή μας Νο. 1). Μερικά από τα οχήματα που κυκλοφορούν έχουν πολύ «ταλαιπωρημένους» προβολείς, για να μην αναφέρουμε εκείνες τις περιπτώσεις που μετά από ένα μικρό ατύχημα έχει αντικατασταθεί μόνο ο ένας από τους δύο προβολείς. Ωστόσο, μπορείτε να προσφέρετε στον πελάτη σας μια υπηρεσία με απίστευτη προστιθέμενη αξία σε μόλις 15-20 λεπτά.

– Επισκευή κατεστραμμένου προφυλακτήρα. Έχω ήδη περιγράψει αυτή την υπηρεσία λεπτομερώς  στη Συμβουλή μας  Νο. 2.

– Μηχανικός έλεγχος. Αυτή την υπηρεσία ένα φανοβαφείο θα μπορούσε να την  προσφέρει σε συνεργασία με συναδέλφους του μηχανικούς, ενώ το κόστος διαφήμισης μπορεί να μοιραστεί στα δύο.

– Ετοιμάστε ένα λεπτομερές φυλλάδιο «Προετοιμασία Αυτοκινήτου προς Πώληση». Ακόμα και αν ένας πελάτης δεν εκμεταλλευτεί για κάποιο λόγο την προσφορά σας άμεσα, αυτός ή αυτή θα εκτιμήσει τη συμβουλή σας και πολύ πιθανό να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες σας στο μέλλον. Μια τέτοια λίστα υπηρεσιών θα πρέπει επίσης να περιέχει χρήσιμες πληροφορίες. Για παράδειγμα, συμβουλές όπως: Η πώληση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου είναι προτιμότερη στα τέλη της άνοιξης και όχι κατά τη διάρκεια του χειμώνα (η παρουσίαση του αυτοκινήτου στη βροχή και το χιόνι δεν είναι ότι καλύτερο). Επίσης, εξίσου σημαντικό είναι να έχουμε τα αρχικά κλειδιά, εγχειρίδια και το βιβλίο σέρβις συμπληρωμένο στη θέση του.

Τέλος, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ακόμη μερικές συμβουλές πριν προσφέρετε το πακέτο «Προετοιμασία Οχήματος  για Πώληση» σε έναν πελάτη:

Κάντε απόλυτα σαφές στους πελάτες σας ότι δεν προσπαθείτε να τους πουλήσετε επισκευές, κάτι το οποίο θα ήταν ιδιαίτερα δαπανηρό και δεν θα άξιζε πιθανώς τον κόπο. Δείξτε ότι δεν θέλετε οι πελάτες σας να σπαταλήσουν άσκοπα χρήματα. Να θυμάστε ότι ένας ικανοποιημένος πελάτης θα πει σε 3 φίλους για την προσφορά σας, ενώ ένας δυσαρεστημένος θα πει τα κακά νέα σε τουλάχιστον 10 γνωστούς του.
Έχετε διαθέσιμες μερικές φωτογραφίες της κάθε υπηρεσίας.  Το πώς ήταν το αυτοκίνητο «πριν» και πως είναι «μετά». Αυτό θα βοηθήσει τον πελάτη στο να έχει μια εικόνα για το τί ακριβώς προσφέρετε.
Οι παραπάνω υπηρεσίες μπορούν να προσφέρονται συνολικά, σαν «πακέτο», ή ξεχωριστά. Δώστε στον πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει τι τον συμφέρει.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Scroll to Top